Dia de l’arquitectura

Per tercer any consecutiu, el COAC organitza el programa d’arquitectura a les escoles, durant la Setmana d’Arquitectura del 6 al 16 de maig.

Enguany Arquitectura a les Aules ofereix tallers i xerrades als alumnes dels centres educatius de primària i secundària de la Demarcació de Barcelona que ho vulguin i puguin observar, pensar i actuar seguint el fil de l’arquitectura del seu entorn més immediat.

Els alumnes de P3, P4 i P5 de la nostra escola han participat d’aquesta iniciativa.

Ens han explicat la història EL LLIMAC ESPAVILAT, on el protagonista busca una casa perquè ell no en té cap.

Finalment i després de molt buscar d’entre les cases dels altres animals, decideix que potser és millor CONSTRUIR-SE’N una.

Tots plegats ens hem transformat en el llimac i una casa per viure ens hem dissenyat. Mireu que bé que ens ho hem passat.

Una gran idea per afavorir la imaginació, la creativitat, el treball cooperatiu, la coneixença de l’entorn proper, així com la utilització de materials i la seva versatilitat de possibilitats.

Gràcies Laura i Pere per un matí original i constructiu.