Conferència “El nostre poble, Premià de Mar”

Ja fa setmanes que investiguem diferents dades sobre el nostre poble mitjançant lectures, vídeos, fotos, llibres i experiències de la gent que ha viscut a Premià fa anys. Entre tot aquest material ens hem pogut fer una idea de com era Premià de Mar abans que es construís la nostra escola i també molt abans que arribés el tren.

Hem viatjat a través del temps per conèixer els ibers, els romans, l’època medieval amb els seus pirates, els camps de conreu, les vinyes i la terrible fil·loxera i l’arribada del tren i les fàbriques. Les visites que hem fet als llocs i edificis més importants de Premià fan tangible tots els coneixements que hem pogut adquirir.

Després de treballar el projecte “El nostre poble, Premià de Mar” els nens i nenes de 2n han fet una conferència per explicar a les famílies tot el que han après. Per acabar hem pogut cantar tots plegats l’himne pirata de Premià i ens hem fet una foto per recordar aquest dia tan especial, un dia per compartir aprenentatges i per fer comunitat, famílies, alumnat i mestres.