CONEIXEM ELS HORTS AMB ARRELA’T!

Ahir vam tenir la sort de conèixer a l’Eloi, ell ens va permetre fer un viatge en el temps per així aprofundir més sobre la història del poble i les seves formes de vida en el passat. És interessant veure els canvis i les adaptacions que s’han anat donant al llarg de tot aquest temps, valorar i aprendre de tot el que forma part del patrimoni i la cultura que ens envolta. Després del viatge “virtual” ple de documentació fotogràfica i contingut, vam sortir de l’escola per conèixer l’hort social, les persones que el treballen, quin és el sentit d’aquest projecte i quins valors i ideals l’acompanyen. Vam veure arbres fruiters, vam collir faves i pèsols, fins i tot ens vam animar a menjar-los crus. Durant la tarda van venir a l’escola a fer-nos un taller.

Aquí us deixem un tastet dels millors moments!

PREM A LA IMATGE