Activitats de futbol inclusiu a Cicle Inicial

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat al camp de futbol del Club Esportiu Premià per gaudir d’un matí farcit d’activitats de sensibilització per a un futbol inclusiu i adaptat per a persones amb diversitat funcional.

L’alumnat ha pogut experimentar com seria jugar a futbol sense tenir el sentit de la visió i l’auditiu. En parelles, havien de guiar el company o companya a través d’un circuit de cons mentre controlaven la pilota amb els peus. Més tard els rols es canviaven.

També han pogut jugar a “batalla de porters” amb dues porteries enfrontades i torns per fer xuts a porta. Han practicat els “passes” en petits equips mixtes i al final de la jornada han posat en pràctica tots els coneixements adquirits durant les activitats.

En parelles de nens i nenes, tot l’alumnat s’ha adonat que en el joc del futbol tothom hi té cabuda: persones cegues, sordes, nenes i nenes. Tothom.

Podeu veure les fotografies d’aquest matí tan especial clicant la pilota: