A 3r triem el nom de la classe!

Els primers dies de classe els alumnes de 3r de primària vam estar pensant quin nom volíem per a la nostra classe. Cadascú va proposar el tema que li despertava més interès i curiositat. Un cop vam tenir tota la llista de possibilitats vam decidir agrupar els temes que eren més comuns i així, poder votar la proposta que més ens agradava. Els temes que van sortir un cop agrupats van ser els següents: l’univers, els ossos, els dibuixos, els egipcis, els volcans, les plantes i els robots.

A partir d’aquest llistat vam fer la votació i el nom escollit pels alumnes va ser l’Univers. Per tant, els alumnes de 3r ja tenim nom de la classe: L’UNIVERS!

Un cop triat el nom de la classe, ens vam dedicar a portar material que tenim a casa i que parli sobre l’Univers i també, vam pensar com decorar la nostra porta.

El primer pas va estar elaborar l’esbós de la porta, cada alumne va fer un dibuix de com li agradaria decorar la porta de la classe, d’allò que creia essencial de l’Univers i finalment, ens vam decidir per construir una porta amb allò que havia sortit més cops de totes les propostes que havien realitzat cada un d’ells (planetes, sol, lluna, coet, forat negre…).

Arribats aquest punt, els nens i nenes diuen què saben i què volen saber sobre l’Univers, allò que volen investigar sobre el tema escollit i, ara ens toca començar a fer recerca en les diverses fonts d’informació!!