SORTIDA DIJOUS GRAS

Amb la consigna de Carnestoltes: “disfressats de mares o pares” i com és costum a la nostra escola, els infants d’Educació Infantil, van sortir a celebrar el Dijous Gras.

Caminem cap a una de les places del poble amb molta alegria i entusiasme, sobretot, tenint en compte que el curs passat no van poder celebrar-ho fora de l’escola per causa de la COVID-19.

Tal com indica la tradició, les botifarres i les truites van ser les protagonistes dels esmorzars de la majoria dels infants; però també van ser protagonistes les seves rialles i les ganes de compartir jocs entre els diferents grups.

Observeu, observeu 😉!!