Servei Comunitari a P3

Els darrers sis divendres a la tarda, una alumna de l’Institut va venir a fer les sessions de Joc Simbòlic amb nosaltres. Aquesta col·laboració forma part del Servei Comunitari de l’Institut on els alumnes trien l’escola i el nivell educatiu en el qual participaran.

Ha estat una gran experiència molt positiva!

Els infants s’han sentit molt bé amb ella, formant part, des del primer dia, en els seus jocs i en les rutines de la classe.

Amb ella hem compartit moments molt bonics que a continuació podeu veure en aquest recull fotogràfic:

1. Laura

Quina iniciativa més fantàstica i quina sort aquesta alumna de l’institut de poder viure aquesta experiència. Segur que serà una experiència vital meravellosa.