LLENGÜES MATERNES I CONFIANÇA

Com cada any, el dia 21 de febrer l’escola celebra el dia de les llengües maternes. Aquesta diada pretén fer palesa la necessitat de preservar i tenir cura de les llengües minoritàries. Com sabem les llengües que no es fan servir, no creixen, no s’actualitzen i acaben morint.

Aquest curs, seguint amb el tema de l’any, Pau i Confiança, hem volgut utilitzar el llenguatge per donar-nos confort emocional unes a les altres. Tothom ha aportat una paraula o frase que fa servir per donar ànims, tranquil·litat o consol a la persona que ho necessita. Després de posar en comú aquestes expressions,  les hem traduït a cadascuna de les llengües maternes amb les quals tenim la sort de conviure a la classe.

Unes banderoles de colors ens han servit de pretext per airejar les paraules que aporten Pau i Confiança per l’escola. A veure si, amb una mica de vent, acaben arribant a cada racó del nostre planeta.

21 de febrer dia de les Llengües Maternes 2020-2021 from ESCOLA EL DOFÍ on Vimeo.