EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL UNA CASTANYADA MOLT ESPECIAL

Per fi va arribar el dia de poder tornar a celebrar una festa tan nostra i tradicional com és la Castanyada!!!

El passat divendres, l’alumnat d’Educació Infantil vam poder baixar al pati de l’escola per celebrar aquesta festa amb un retrobament molt especial: la Castanyera i el Castanyer!! Quina il·lusió tornar a veure’ls de nou en directe!!

Com agraïment per la seva visita, els infants de P3, P4 i P5 van ballar unes danses, i van tenir un públic molt especial: els i les alumnes de 1r i 2n, que no van voler perdre’s aquesta visita, i van voler compartir amb els seus companys i companyes d’Infantil una festa tan especial.

A més, volíem agrair, de part de tota l’escola, la participació de les famílies que van estar torrant castanyes, ja que, gràcies a elles, vam poder tastar-ne unes de ben bones i calentetes. Mmm!!!

Esperem que tots i totes hàgiu gaudit d’una molt bona Castanyada. I ara us deixem un tastet d’aquest dia tan especial. Visca la Castanyada, la Castanyera i el Castanyer!!!

1. Damià

Genial poder anar recuperant les festes! Molt bé els petits fent aquestes danses i agraint als famliiars que van fer possible el tenir les castanyes acabades de fer! Visca la Castanyada!