INVESTIGUEM EL NOSTRE PATRIMONI: els búnquers de la platja.

Aquest curs i amb motiu de la celebració dels 50 anys més dos de l’escola, ens hem proposat treballar l’entorn on està situada, Premià de Mar. Al nostre grup ens ha tocat investigar sobre els búnquers de la platja. Ens diem la classe dels grafits i els búnquers tenen grafits a les parets.

Estem investigant i hem tingut la sort de trobar-nos amb Toni Civit, l’escriptor del conte “Ostres, una bomba”.

Avui ha vingut a classe i li hem fet un munt de preguntes. Hem après moltíssim escoltant-lo.  Volem agrair-li molt la seva dedicació i el seu temps. GRÀCIES TONI!!!

Ostres, una bomba!