El consell d’infants de l’Escola El Dofí

Aquest curs hem  volgut posar en marxa un nou projecte que ens fa molta il·lusió: el Consell d’Infants de la nostra escola.

Aquest projecte vol incentivar la participació dels infants en la presa de decisions a l’escola i afavorir la seva implicació en el mateix procés educatiu.

El Consell dels Infants  està format per un representant de cada classe (de primer a sisè), per la cap d’estudis i la directora del centre.  A les reunions, els consellers podran aportar que l’alumnat dels diferents cursos els hagi fet arribar i, entre tots/es, triarem un tema que hauran de treballar a les aules i que després posarem en comú amb la resta de consellers.

Divendres passat vam fer la primera reunió i el primer tema a parlar serà donar idees per tal de millorar el pati de l’escola i que sigui un espai on tothom s’hi senti a gust.

La reunió va ser molt profitosa i ara toca parlar-ne a les classes.

Us seguirem informant!

1. Damià

Gran projecte per treballar valors, treball en equip, escolta activa… Moltes felicitats a tots els representants i segur que surten idees molt bones de tot plegat entre tots i totes!!