EI-Setmana Cultural 25-26

Com cada curs en arribar aquestes dates hem celebrat la nostra tradicional Setmana Cultural amb activitats relacionades amb el tema de l’any de la UNESCO:

ARQUITECTURA I MEMÒRIA, CADA PEDRA UNA HISTÒRIA.

De dilluns a dimecres vam fer diferents tallers per grups internivells. Barrejar-nos les diferents classes ens ha encantat.

1.- Construccions efímeres.

2.- Jocs cooperatius i constructius al pati.

3.- Taller de La cançó del Dofí.

4.- Construcció d’un jardí vertical.

5.- Taller de falcons i castellers.

6.- Joc de pistes: “Els codis de l’arquitecte”

Dijous vam anar a diferents parcs del nostre poble a gaudir del joc i l’activitat a l’aire lliure.

EI – Remullada al pati.

CI – Sortida al Parc de la petanca

CM i CS – Sortida a Can Verboom

I com a clausura…

Inauguració del jardí vertical

Interpretació de la cançó El Dofí

Fotografia final

Mireu que bé ens ho hem passat!!!

 Fotos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>