Com cada curs en arribar aquestes dates hem celebrat la nostra tradicional Setmana Cultural amb activitats relacionades amb el tema de l’any de la UNESCO:
ARQUITECTURA I MEMÒRIA, CADA PEDRA UNA HISTÒRIA.
De dilluns a dimecres vam fer diferents tallers per grups internivells. Barrejar-nos les diferents classes ens ha encantat.
1.- Construccions efímeres.
2.- Jocs cooperatius i constructius al pati.
3.- Taller de La cançó del Dofí.
4.- Construcció d’un jardí vertical.
5.- Taller de falcons i castellers.
6.- Joc de pistes: “Els codis de l’arquitecte”
Dijous vam anar a diferents parcs del nostre poble a gaudir del joc i l’activitat a l’aire lliure.
EI – Remullada al pati.
CI – Sortida al Parc de la petanca
CM i CS – Sortida a Can Verboom
I com a clausura…
Inauguració del jardí vertical
Interpretació de la cançó El Dofí
Fotografia final
Mireu que bé ens ho hem passat!!!

