Comiat de 6è

El passat 10 de juny vam fer el comiat de l’alumnat de 6è al teatre de l’Amistat.

Va ser un acte preparat per les famílies i els nens i nenes amb molt d’afecte que ens va emocionar a tots i totes i va deixar clar l’enorme estimació que hem anat construint al llarg d’aquests 9 anys.

Molts cops diem que l’escola El Dofí és una família i aquest és un dels moments que les paraules prenen tot el seu sentit.

Hem fet nou anys de camí plegats, heu aprés moltes coses, heu crescut, us heu format. Mica en mica us aneu convertint en personetes de les que tots estem molt orgullosos.

Tot i que ens costa acomiador-nos estem feliços i satisfets perquè creiem que porteu un bon grapat d’experiències que us serviran de coixí i de punt de partida per tot el que ara us toca viure.

Ben segur tots teniu un cuquet a la panxa pel que vindrà, pel que passarà. Nosaltres estem tranquils perquè sabem que esteu preparats i  que gaudireu molt d’aquesta nova etapa.

Agraïm a les famílies el vostre suport a la nostra tasca, que durant aquests anys ens heu fet costat, heu col·laborat amb l’escola i heu donat suport a la nostra tasca.

Ja sabeu que El Dofí sempre serà casa vostra. No dubteu de venir a trobar-nos si ens necessiteu perquè nosaltres estarem encantats de retrobar-vos.

Molta sort a tots i totes i gaudiu de la vida tant com pugueu!!!

Aquí us deixem el vídeo de comiat que van fer les famílies i que és molt i molt maco.