CALENDARI ESCOLAR 2020 – 2021

A continuació us presentem el Calendari Escolar per al proper curs 20-21 on podreu trobar, entre d’altres, l’horari del centre educatiu, la duració dels trimestres, els dies de celebracions, la setmana familiar, les festes locals i de lliure disposició…, així com alguna data ja concretada dels tallers i les sortides. Cal a dir que el Calendari definitiu el publicarem durant el mes de setembre, moment en què haurem concretat les sortides i tallers que resten a l’espera de confirmar.

Per veure el calendari clica aquí: Calendari 2020-2021 POBLE NOU

BON ESTIU!

PLA D’ORGANITZACIÓ DE L’ESCOLA CURS 20/21- PROVISIONAL JULIOL

A continuació i per acomiadar-nos del curs actual, us presentem el PLA D’ORGANITZACIÓ ESCOLA DEL POBLE NOU DEL DELTA 20-21 PROVISIONAL JULIOL.

Si clicleu a sobre del nom del document el podreu consultar.

Restem a l’espera de resoldre qualsevol dubte que pugue sorgir. Durant el mes d’agost podreu enviar les vostres consultes al correu del centre e3009217@xtec.cat, les quals recollirem i al setembre donarem resposta a totes elles i formaran part del Pla d’organització 20-21, el qual serà elaborat durant la primera setmana de setembre i adaptat a la normativa vigent del moment.

BON ESTIU!

Les papereres salvaplatges finalistes al TurisTic Challenge

L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior hem participat en els reptes del “TurisTic Challenge” proposats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la Fundació per a la Creativació. Dins de la categoria de Platja Innovadora, el nostre repte ha estat seleccionat com a un dels tres finalistes.

Després d’analitzar el nostre entorn i detectar un problema, havíem de solucionar-lo i per això ens vam inventar unes papereres electròniques que funcionen amb energia solar per fer que les platges del nostre entorn estiguin netes per tal d’afavorir el turisme i ajudar a la flora i la fauna local.

Tot i el confinament, hem pogut superar el repte i aquí us deixem el vídeo on presentem les nostres papereres per salvar les platges.

PLA D’OBERTURA EN FASE 2, JUNY 2020

El present Pla sorgeix del desplegament de les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019/20 i per  a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020/21, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020.

Al Pla s’especifiquen les característiques en l’àmbit pedagògic i d’acompanyament, en l’àmbit de gestió i organització i en l’àmbit de salut (protecció i prevenció) per a les primeres setmanes de juny, que es farà una obertura parcial dels centres educatius que entrem en la fase 2 de desescalada.

PLA D’OBERTURA EN FASE 2 ESCOLA DEL POBLE NOU DEL DELTA

Jornada de portes obertes. DATA PER CONFIRMAR

Seguint les indicacions del Conseller d’Educació, posposem fins a nou avís, la Jornada de Portes Obertes.

Per a més informació, podeu enviar un correu electrònic a e3009217@xtec.cat i us anirem informant de les properes dates de Portes Obertes.

A continuació, podeu escoltar la falca de ràdio que havíem preparat amb l’emissora Imagina Ràdio. (Recordeu que les dates canviaran!)

La nostra escola a Imagina Ràdio

Aquí podeu veure la notícia realitzada per l’equip d’Imagina Ràdio dins del Pla de Comunicació de centre: imaginaradio.cat – L’èxit de l’escola rural.

L’èxit de l’escola rural: aprendre en petits grups fomentant l’autonomia i la responsabilitat

L’Escola de Poble Nou del Delta obre les seues portes del 16 al 20 de març

Els grups multinivell i multicicles permeten la interacció entre alumnes de diferents edats així com també entre mestres. Aquest sistema fomenta l’autonomia i la responsabilitat de cada nen, mitjançant el treball cooperatiu: els petits escolten els grans, però també els grans aprenen dels petits.

La setmana vinent, del 16 al 20 de març, l’Escola de Poble Nou del Delta farà jornada de portes obertes. Per a més informació es pot trucar trucar al 977744705 o al 656234540 o enviar un correu electrònic a e3009217@xtec.cat.

Redacció – V. Ll.

La cursa per la Pau passarà per la nostra escola!

La carrera per la Pau Peace Run, també coneguda com “World Harmony Run”, és un relleu global que vol promoure l’amistat i l’enteniment internacional. Com a símbol de la Pau, els corredors i corredores porten una torxa encesa que passen de mà en mà corrent a través de 100 nacions arreu del planeta. Dijous dia 12 de març mentre corren el tram Vinaròs – Tarragona, faran una aturada a la nostra escola, donat que passen pel Poble Nou del Delta. Allà els rebrem amb pancartes, poemes i cançons relacionades amb l’harmonia i la pau. També els animarem a seguir corrent i seguir treballant per dur pau i harmonia arreu del món.