Sant Jordi 2019

23 d’abril Sant Jordi!!!!!

Com cada any ha arribat a l’escola el dia més bonic de l’any, llibres i roses per tot arreu,.il·luminant tots els racons.

A primera hora del matí la pluja semblava que volia passar el dia amb nosaltres, però vam tenir la gran sort que mica en mica va anar marxant.

A mig matí va venir el sol a visitar-nos i va ajudar a posar més llum al dia.

Paradetes de llibres i roses, la Llegenda de Sant Jordi representada de manera magistral pels alumnes de la classe Eneida, i per la tarda………

…….Per la tarda l’entrega de premis del dibuix ràpid i dels Jocs Florals, una tarda plena d’emocions on tots vam guanyar.

Alguns van tenir un premi, però tots vam guanyar el millor premi que hi ha, gaudir d’uns dibuixos, narracions i poesies veritablement bonics.

A la revista Garbí podreu llegir els guanyadors, de moment des d’aquí els podeu veure.

Us deixem l’enllaç a les genials fotografies de la jornada de sant Jordi.

Galeria de fotografies

I aquí podreu veure la representació completa de la Llegenda de Sant Jordi que van representar els alumnes d’Eneida.