Reunió extraordinària Delegats i delegades!

El divendres 11 de novembre vam fer una reunió extraordinària de delegats/des i secretais/es.
A aquesta reunió van assistir els representants de totes les classes de primària, els i les encarregades de biblioteca, la Teresa, com a directora i la Neus com a responsable de la biblioteca.
A l’ordre del dia hi havia un únic punt.
LA BIBLIOTECA.
Imagineu-vos si n’era d’important el tema!!!
L’objectiu principal de la reunió va ser informar a tota l’Escola de les novetats relacionades amb la Biblioteca.
Després d’un temps aturada, per culpa de la COVID, la Biblioteca es reobre i amb forces renovades.

Es van tractar temes com ara:

• S’ha creat una Comissió formada per mestres i famílies, per tal de donar-li un impuls a la Biblioteca de l’Escola del Mar.
  • Normes de la Biblioteca.
  • El carnet de lectors i lectores.
  • Utilització de les “bruixes”, per mantenir els llibres endreçats.
  • Es va comunicar l’horari en el qual la biblioteca estarà oberta,
    • Dimarts, dimecres i divendres, a l’hora de pati
    • Altres moments en les quals la podrem trobar oberta per qualsevol consulta que es vulgui fer.