“Parlen els menuts”

El dimarts 13 de desembre es va presentar el llibre “Parlen els menuts” a l’Escola.

Aquest és un llibre molt especial amb una història molt tendre.

Parlen els menuts.  és un llibre que recopila contes escrits pels infants de l’Escola del Mar de Barcelona (1933-1936) i il.lustrats pels alumnes  i les actuals alumnes de l’Escola del Mar del Guinardó.
Els autors dels llibre són: Jordi Brasó i Xavier Torrebadella
“Vet aquí que una vegada hi havia una escola de fusta en una platja de la Barceloneta… Aquest volum és un recull de quaranta-quatre contes escrits per l’alumnat de l’Escola del Mar entre el 1933 i el 1936. Publicats aleshores a la revista Garbí —en la qual els més petits feien d’autors, redactors, il·lustradors, reporters i editors—, traspuen la creativitat, la llibertat i la riquesa expressiva dels nens i les nenes que s’educaren en aquell entorn únic. Parlen els menuts ret homenatge a una institució escolar renovadora que fou pionera en l’àmbit de la pedagogia i en commemora el centenari amb els dibuixos de l’alumnat actual de l’Escola del Mar per tal de donar protagonisme als infants d’ahir i d’avui.”