La Marató de TV3 a l’escola

marato

Prepara’t per ballar la flashmob de la Marató.

L’Escola del Mar sempre ha estat oberta a participar en campanyes solidaries.

Ja des de fa molts anys hem dedicat il·lisions i esforços a posar un granet de sorra per ajudar a qui ho necessita.

Hem recollit material escolar, menjar, hem ajudat a fer pous d’aigua on més es necessitaven…..

Aquest any colaborarem en dues activitats molt properes a nosaltres. Des de la festa de Santa Cecília fina a la representació dels Pastorets demanarem la vostra aportació per col·laborar amb la Marató de TV3 i en la investigació de malalties com ara l’ictus o les lesions medulars traumàtiques.

La classe encarregada de recollir les aportacions serà, com cada any, la Classe Nausica, per aquest motiu, hem fet uns punts de llibre i altres petits detalls per a agrair-vos la vostra col·laboració.

Després de Nadal, ja al segon trimestre, participarem en un treball de conscienciació entorn al bon ús del menjar, i col·laborarem amb el Banc d’aliments.

Gràcies per col·laborar!!!

Aquí teniu la flashmob de la Marató ballada pels nens i nenes de la Classe Nausica:

Blog classe from escoladelmar on Vimeo.