Mercat d’intercanvi de roba.

Durant el tercer trimestre, una representació de nens i nenes de Cicle Mitjà, han estat preparant un projecte molt interessant d’intercanvi de roba.

L’objectiu principal era despertar les consciències de tota la comunitat educativa, envers l’ús de la roba que fem de forma habitual.

Cal saber el que comporta l’elaboració de les diferents peces de roba i ser coneixedors i coneixedores de les despeses, de tota mena que això comporta.

Vam demanar a tots els nens i nenes de l’escola que busquessin a casa aquella roba que, per un motiu o un altre, ja no es posaven.

El dia 29 de maig s’havia de portar a l’escola.

Els encarregats i encarregades, classificaven la roba per talles i tipus.

A canvi de les peces de roba portades, es donava uns punts que servirien per després poder “adquirir” altres peces de roba.

Galeria d’imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *