L’Escola del Mar fa 101 anys!!!

Ja ha passat un any des que l’escola va celebrar l’any 100.

Tot un any ple de celebracions i moments entranyables.

I ben bé gairebé sense adonar-nos, ja hi tornem a ser, a la Barceloneta, per celebrar-ho.

La jornada va estar dedicada a l’Escola, però també de manera especial, a totes les persones, alumnes i mestres que, el curs anterior es trobaven confinades pel COVID.

El dijous 26 de gener del 2023 hi érem tots i totes!!!

La jornada va estar plena de jocs cooperatius, curses de banderes, dinar de germanor i la dedicatòria del 100 + 1 escrit a la sorra entre tots i totes.

Tornant a l’Escola vam poder bufar les espelmes, i vam gaudir de pastis i coca de forner, com qualsevol altre aniversari.

FELICITATS ESCOLA DEL MAR!!!

Us deixem un petit resum en imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *