Lectura de cròniques del centenari.

Avui hem fet la primera lectura de cròniques.
Han estat molt especials perquè tots i totes estàvem asseguts i assegudes al “poli” amb cadires.
Perquè demà dissabte 29 hi ha un acte molt important a l’Escola per a celebrar els 100 anys.
El “poli” ja està ben preparat.
Cada classe, des de Sant Nicolau fins a Garbí han llegit les seves cròniques.
Ha estat molt emocionant.
Els nens i nenes de Tarongers han llegit una crònica i ens han explicat en què consisteix el càrrec de Protocol.

EL CÀRREC DE PROTOCOL

Hola a tots i totes:
Com ja sabeu aquest any l’Escola del Mar fa 100 anys..
És per això que durant aquest curs i el vinent el càrrec de protocol és un dels més importants, perquè l’Escola rebrà moltes visites i de persones molt importants!!!
El càrrec de Protocol es treballa a l’hora de Vida Social, els divendres al matí.
L’equip de persones de protocol està format per dos nens o nenes de les classes de Tarongers, Nausica, Eneida i Garbí.
Aquest càrrec està pensat per rebre les visites que venen a conèixer o visitar la nostra escola.
Quan arriben nosaltres els rebem a la porta, els hi donem la benvinguda i fem un recorregut per l’Escola tot explicant la seva història.
A vegades, durant aquest curs ve un noi que es diu Jordi Ferreiro. En Jordi està fent un treball de tota la documentació que hi ha de l’Escola.
Ens està ajudant als nens i nenes de protocol a poder explicar moltes més coses i d’una manera diferent i divertida, de la nostra Escola..
També som els encarregats i encarregades de mantenir els espais de l’Escola ben bonics i guarnits, d’aquesta manera fem la visita molt més agradable.
Ens agrada molt fer aquest càrrec, sempre és molt important, però aquest any suposa una gran responsabilitat!!!

Nil Aguilar
Color: Blau