Espai nunArt

El divendres 16 de juny vam celebrar el concert de primavera.

Tota l’escola, en dos grups, ens vam traslladar a l’espai nunArt, situat al carrer del Telègraf, molt a prop de l’escola, per a veure un espectacle de dansa contemporània.

L’espectacle és titola:

En una nit d’estiu…

I el seu argument:

A les nits d’estiu, al jardí de casa els meus avis, passen coses màgiques. Les cuques de llum brillen i ballen a la foscor, il·luminant tot l’espai. La roba estesa pren vida en aquesta vetllada. Les camises no poden resistir les seves ganes de ballar… Mentrestat descobrim que hi ha uns personatges màgics molt petits, que només els pots veure si vas amb molta cura i silenci, si no: Catapuf! Desapareixen!

Aconseguirem veure’n algun aquesta nit? Quins altres misteris descobrirem?

Us convidem a acompanyar al Pablo, la Gisela i la Sofi a aquesta aventura. On viurem a través de la música,  la dansa i la imaginació,  coses sorprenents que passen mentre tothom dorm a casa.

Intèrprets: Gisela Creus; Pablo Arias; Sofia Gauna

Direcció: Triny Reinoso

Col·laboració: nunArt Creacions

Aquí un deixem les imatges de l’espectacle: