El Planetari a l’escola

A l’Escola del Mar gaudim d’un Planetari, som nois i noies afortunats.

El Planetari és una donació de l’Ajuntament de Barcelona a l’Escola del Mar, quan aquesta va complir el 50 anys.

Els i les alumnes de l’escola podem gaudir d’ell tot creuant el patí i en Jaume Más, que n’és el responsable, ens explica un munt de coneixements i curiositats entorn als planetes, als satèl#lits, les galàxies, les estrelles, les constel·lacions, els forats negres i altres temes molt i molt interessants.

Aquest segon trimestre hem començat assistint a una d’aquestes visites, des de P3 fins a 6è.

Sempre esperem les visites amb gran emoció, no deixem mai d’aprendre coses noves.

Si voleu conèixer tota la informació actualitzada del Planetari i les visites que es poden realitzar, no deixeu de visitar el lloc WEB següent:

PLANETARI MUNICIPAL

Tot recordant una mica la història més recent del Planetari

Revista El Pou, número 11, desembre del 2022