Dofins, observem la tardor

Amb l’arribada de la tardor els Dofins hem fet la nostra representació de l’estació.
Per fer-ho primer van dibuixar un arbre observant directament els arbres que tenim a l’escola. Després li van posar color al tronc per després enganxar-ho dins d’una cartolina que estava plena de forats. Els van cosir amb fil i agulla fent un gran treball de motricitat fina i precisió visió-manual. Finalment, les fulles, les van voler representar fent ditades de pintura amb els colors de la tardor. Són uns artistes aquests dofins!

Zara García

Escola del mar