“Cent anys fent Escola del Mar”

Us volem fer arribar el vídeo on queda enregistrat l’acte de Presentació del llibre “Cent anys fent Escola del Mar. 1922-2022”, que es va celebrar el passat 17 de novembre de 2022 al Museu Marítim de Barcelona.

El llibre Cent anys fent Escola del Mar. 1922-2022 recorre la història de l’Escola del Mar de Barcelona. Amb motiu del centenari, unes jornades que van tenir lloc els mesos d’abril i maig d’enguany van recordar els valors i el treball que aquest centre educatiu va dur a terme a principis dels anys 30 del segle passat. Les jornades també van donar a conèixer amb detall el context pedagògic i social que va veure néixer aquesta institució, i desaparèixer pocs anys després.