Ara siiii!!! Sant Nicolau del Nadal té la clau!!!

Sant Nicolau torna una altra vegada, i ens porta les claus de les celebracions de Nadal!!!

Festa grossa!

Recordeu que podeu veure tota la galeria d’imatges a Festa de Sant Nicolau (fotos i llegenda)

Els nois i noies de Garbí fan tots els papers de l’auca i s’encarreguen de l’escola!

Mestres, directora, secretari, cap d’estudis, conserge, administrativa, tots tenen un paper important.

Una vegada acabada la feina, han superat una important prova,

I han estat premiats i premiades pel seu bon fer amb un esplèndid esmorzar.

Ja són mereixedors i mereixedores de seure en cadira a tots els futurs espectacles fins que acabi la seva escolaritat.

Tot esta llests per veure la llegenda de Sant Nicolau

Virolets, Portalada, els Àngels, Sant Nicolau el carnisser i els tres petits Infants……Ah, sense oblidar els pastors i pastores que ens porten el Tió!!! I ELS DIMONIS!!!!