98é Aniversari de l’Escola del Mar

Durant aquest dia tan especial, l’Equip de Protocol ha tingut feina ensenyant la nostra Escola a la comissionada d’Educació, Maria Trusal, i l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau.

Després de visitar l’Escola i de veure en primera de ben a prop les Curses de Banderes, ens ha deixat un escrit del qual estem molt agraïts. Les portes sempre estaran obertes!

L’Escola del Mar no seria el que és sense la involucració i el desig de canvi de totes les persones que hi formen part! Moltes gràcies a tots i totes per formar part d’aquesta gran comunitat, d’aquesta gran família!