100tenari, Notes de premsa i mencions.

Aquí teniu la recopilació de totes les Notes de premsa i mencions que s’han fet entorn al 100tenari de l’Escola del Mar.

Si en teniu algun de referenciat que no estigui aquí recollit, ens ho podeu fer arribar.

Twit efemèrides d’arquitectura

Maig de 1934. Nens dibuixant i jugant a l’Escola del Mar, magnífica estructura de fusta de l’arquitecte Josep Goday aixecada el 1921 a la Barceloneta i destruïda per les bombes feixistes el 1938.

Diari Ara

Twit BTV noticies

Twit Ajuntament de Barcelona

Twit Josep G. Cambray