ENGLISH- 6TH GRADE (Second Activities)

Good morning Universe, Tsunami and Marina’s Class! How are you getting on? Today we are going to practice two different skills: reading and listening. That means that you have to do 2 activities.

Activity 1: Read this text carefully and tick the correct answers. You can find two documents below, one for the text and the other one for the questions.

WORD

Reading Comprehension 1

Questions Reading Comprehension 1

PDF

Reading Comprehension 1

Questions Reading Comprehension 1

 

CRITERIS D’AVALUACIÓ.  Aquesta activitat l’hauràs fet bé si:

  • Ets capaç d’entendre el sentit global del text.
  • Entens les preguntes i ets capaç d’identificar les respostes dins del text.
  • Tradueixes paraules aïllades que no entenguis i no frases senceres.

_________________________________________________________________________

Activity 2: Listen carefully and tick the correct answers. You will find two oral comprehensions. Please click “audio” to be redirected to the recording.

AUDIO

Questions Oral Comprehension 1

Questions Oral Comprehension 1

CRITERIS D’AVALUACIÓ. Aquesta activitat l’hauràs fet bé si:

  • Ets capaç d’entendre el sentit global de les gravacions.
  • Entens les preguntes i ets capaç d’identificar totes o una gran part de les respostes escoltant les gravacions.

____________________________________________________________________________

OBJECTIUS DE LES ACTIVITATS:

  • Treballar la comprensió oral i escrita en llengua anglesa.
  • Ampliar el vocabulari.
  • Desenvolupar la competència digital.

Data límit d’entrega: 11/05/20 (dilluns vinent)

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, contacteu amb mi: maria.escoladelboscrubi@gmail.com

Si us plau especifiqueu nom de l’alumne/a, curs i classe en l’assumpte del correu. 

Hugs and kisses for everyone! Stay strong!

María

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>