EL NOSTRE HORT
Aquest curs, els infants d’EI5 han viscut una experiència molt especial a l’hort de l’escola . Al llarg de diversos mesos hem plantat enciams i tomaqueres i hem aprofitat aquesta activitat per aprendre, observar , experimentar i gaudir del contacte amb la natura.
Ha estat una experiència molt enriquidora, plena de descobertes , reptes i aprenentatges significatius. Els infants han gaudit molt cuidant de l’hort i observant com creixien les seves plantes, i han après que la paciència, la constància i el respecte per la natura són essencials per obtenir bons resultats. A més a partir d’aquest projecte hem reflexionat sobre la importància d’una alimentació saludable i a prendre consciència que una bona alimentació es fonamental per cuidar el nostre cos i mantenir uns hàbits de vida saludable. Sens dubte , l’hort ha estat una eina educativa molt valuosa per aprendre a cuidar tant el medi ambient com la nostre pròpia salut.
AQUÍ TENIU ALGUNES FOTOGRAFIES
Us desitjo que gaudiu de les vacances i sobretot dels vostres infants..


