Durant la setmana passada i per raó d’horaris, els grups de 2n i 6è i els grups de 3r i 4t B, han pogut compartir moments de lectura a la biblioteca. Tot plegat ens ha permès gaudir uns moments altament satisfactoris perquè hem fet una activitat que ens agrada i hem pogut conéixer més a fons companyes i companys d’altres cursos.

