Avui hem fet el tastet dels enciams i els tomàquets que els infants han plantat ,cuida´t i vist créixer al nostre hort durant aquest curs. Ha estat una activitat molt especial,ja que els infants han pogut gaudir del fruit de la seva feina i esforç.
Aquest tastet no només ha servit perquè els infants s’animessin a provar diferents aliments, sinó també per reforçar la importància de mantenir una alimentació saludable. A través d’aquesta experiència han pogut entendre millor d’on provenen els aliments i valorar tot el procés que hi ha darrerer del seu cultiu.
El treball a l’hort,ens ha ajudat a conscienciar els infants sobre la importància d’estar en contacte amb la natura…Al llarg d’aquests mesos han aprés observant, experimentant i participant activament en totes les tasques de l’hort.
Amb aquest tastet d’enciams i tomàquets posem el punt final a una activitat molt enriquidora que ens ha permès aprendre, gaudir i créixer junts com a grup.
MOLTES GRÀCIES FAMIÍLIES!!
BON ESTIU!!
Ana

