CASAL D’ESTIU

Casalet de Juny:

L’eXtra! oferirà un casalet pels dies 26, 27, 28 i 30 de juny a les instal·lacions de l’Escola del Bosc. Es faran activitats de tot tipus: esports, ludoteca, música… i molt més.

Casal d’estiu:

Vols descobrir un món màgic i fascinant? Vine amb nosaltres a Pandora, on viurem una aventura increïble aquest estiu! Aquí, podràs experimentar la cultura i l’estil de vida dels Na’vis mentre els ajudem a superar el gran repte que se’ls ha presentat.

Amb la teva ajuda, cooperant i treballant en equip amb els teus nous amics Na’vis, viuràs una aventura que mai oblidaràs!

El casal es realitzarà del 3 al 28 de juliol i es farà a les instal·lacions de l’Escola del Bosc de Rubí.

Serveis bàsics:

*Els descomptes no són acumulables i només es faran dins del període d’inscripcions

Serveis addicionals:

* Oferim dues opcions pel servei de menjador:

• Menjador amb menú: 35€ per setmana i 8€ per dia esporàdic (pot ser inferior en funció de les inscripcions)

• Menjador portant el menjar de casa: 20€ per setmana i 5€ per dia esporàdic

Inscripcions

El període d’inscripcions amb descomptes és fins el 2 de juny i es formalitzarà a través d’aquesta pàgina web o al local de L’eXtra! (C/ Mare de Déu de Lourdes, 14) amb el següent horari:

• Matins: Dijous de 10h a 14h

• Tardes: de dilluns a divendres de 16h a 20h

Després del dia 2 de juny us podeu seguir inscrivint però no s’aplicaran descomptes ni bonificacions.

Setmanes:

La inscripció es realitzarà per setmanes:

• Setmana 1: del 3 al 7 de juliol

• Setmana 2: del 10 al 14 de juliol

• Setmana 3: del 17 al 21 de juliol

• Setmana 4: del 24 al 28 de juliol

Per a més informació cliqueu al següent enllaç: