Activitats extraescolars

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que des de VaDeLleure s’han obert les següents activitats i que comencen a partir del dilluns 4 d’octubre. L’horari és sempre de 16,30 a 18 h.

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS
Poti-poti (Infantil) Cuina (Infantil) Zumba (Primària) Circ (Infantil)
Robòtica (Primària) Patinatge (Primària)
  Arts marcials (Primària)

Recollirem els infants d’infantil a les seves aules. Els infants d’educació primària arribaran al menjador, punt de trobada de les activitats extraescolars. La recollida dels infants serà a les 18 h a la porta principal de l’edifici del menjador.
Els infants d’infantil poden estar barrejats des de P3 fins a P5 i recomanem que portin mascareta. Els infants de primària caldrà que portin la mascareta de forma obligatòria sempre que hi hagi contacte o estiguin quiets, i en el moment que estiguin en moviment a l’exterior se la podran treure.
Les activitats a l’interior on no es pugui mantenir la distància i ventilar correctament es dinamitzaran amb mascareta.
Cal que portin berenar. Recomanem berenars saludables i que els infants es mengin amb facilitat.
Els infants que facin l’activitat de patinatge cal que portin els patins (els que en tinguin), proteccions i sobretot casc, si no han patinat mai.
Per a l’activitat de cuina cal que portin una carmanyola per guardar el que cuinaran i poder-s’ho endur a casa. Recordeu que l’activitat de cuina té un suplement de 15 euros trimestrals per despeses de material.
Agrairem que per a les activitats esportives vinguin amb roba còmoda.

Consulteu les mesures de prevenció de la COVID-19 a les activitats extraescolars: MESURES COVID EXTRAESCOLARS

Us esperem amb moltes ganes i desitgem que tingueu un molt bon inici d’extraescolars!

Aquí teniu la informació de les extraescolars que es va enviar a principi de curs amb el detall de cada activitat: EXTRAESCOLARS 21-22