Tornem a la biblioteca Francesca Bonnemaison

Hola famílies,

Aquest dimarts 3 i dimecres 4 de maig les alumnes de cicle mitjà hem tornat a la biblioteca Francesca Bonnemaison, allà ens esperava l’Esteve amb una proposta de jocs de taula molt interessants!

El joc de quart, anomenat “el susurro de las hojas” consisteix a dibuixar quadrats i rectangles en funció del resultat dels daus. A cada representació dibuixada has de seleccionar una figura i sumes punts, però de vegades, les tirades també te’n descompten. Una manera interessant d’establir estratègies i d’observació que ens va agradar molt i intentarem seguir-la a l’aula, ja que l’Esteve ens va donar més material per a continuar el joc.

Pel que fa als de 3r, al joc de «Gizeh» has d’escapar d’una mòmia que et persegueix mentre resols enigmes a cada sala amb la cooperació dels quatre participants com a exploradors. La concentració i el diàleg són fonamental per aconseguir sortir de la piràmide.

Les alumnes han gaudit molt d’aquesta experiència. A l’apartat de fotos podreu veure les imatges d’aquest dia.

Famílies, us recomanem visitar aquesta biblioteca, ja que hi trobareu des de llibres, a pel·lícules i una gran varietat de jocs.