SANT JORDI 2022

Hola a totes i a tots,

Avui, 25 d’abril, hem celebrat a l’escola una sèrie d’actes relacionats amb el Sant Jordi. Al matí hem anat a la sala d’actes i hem atorgat els premis dels jocs florals, regalant diplomes i llibres. Us hem de dir que el jurat ho ha tingut molt difícil, ja que els vostres fills i filles han dissenyat unes obres de qualitat. Després del pati, hem fet l’intercanvi literari de llibres i durant la tarda, les famílies han vingut a l’escola i ens han llegit fragments de prosa i de poesia. Us volem agrair la vostra participació.

Les alumnes avui també s’han emportat cap a casa uns punts de llibres que han elaborat, així com roses de paper. Han estat dies intensos, però molt bonics! A la web trobareu les fotografies.