El meu primer festival

Hola famílies,

El passat dimecres 17 de novembre, amb les alumnes de cicle mitjà vam anar als cinemes Verdi a visualitzar diferents curtmetratges del meu primer festival (la 14a edició del festival internacional de cinema per a nens i nenes). Vam veure diferents blocs: un primer de “combinat d’animació”, presentat per cinc curtmetratges d’aventures divertides i històries emotives i profundes; dos documentals que entraven dins del segon bloc de “finestra al món”, que ens van apropar a la realitat de persones que viuen en contextos culturals diferents dels nostres; i dos últims curtmetratges del bloc de “cinema de tots els temps”, per reconèixer i fer èmfasi al cinema mut espanyol més destacat. Els nens i les nenes van ser crítiques i després de visualitzar els diferents curtmetratges van haver de valorar-los i votar-los.

A l’escola també vam fer un treball del cinema i vam explicar quins orígens té, a més de diverses curiositats. Les alumnes van crear un traumàtrop i un flipbook. A la web trobareu les imatges de la sortida i de les diferents activitats realitzades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *