Ens visita l’Alicia Casals

Hola famílies,

Com ja sabeu, aquest curs, les alumnes de 4t de primària estan realitzant un projecte d’STEAM (science, technology, engineering, and mathematics) i han dissenyat mans i pinces robòtiques. El passat divendres 1 d’abril, va venir a visitar-nos a l’escola l’Alicia Casals, una investigadora de la UPC en l’àmbit de l’enginyeria, concretament en el camp de la robòtica aplicada a desenvolupar eines de suport al tractament en medicina, tant assistencial i de rehabilitació com quirúrgica. Ella ha estat la nostra referent durant aquest projecte i l’altre dia va venir a veure com les alumnes exposaven el treball que havien fet. També ens va explicar coses sobre el projecte que està duent a terme actualment. A l’apartat de fotos podreu veure les diferents imatges.

Esperem que us agradin.