DIA DE LA PAU

Coincidint amb el dia internacional de la pau i la no violència, els grups de les tortugues i de l’arc de sant martí hem fet una activitat conjunta per parlar sobre el tema.

Primer, hem presentat als infants el símbol de la pau i els hem preguntat si l’havien vist alguna vegada, si sabien que era… La majoria d’infants han coincidit en què no l’havien vist mai i creien que era un logotip d’una marca o un volant d’un cotxe però una alumna ha dit que era de la pau i hem explicat que era i perquè ho estàvem mostrant.

Tot seguit, hem parlat sobre la pau, que hi ha persones que no poden anar a l’escola ni tenir casa perquè al país on viuen no tenen pau perquè hi ha guerres.

Per finalitzar l’activitat, hem parlat de quines coses ens donen pau a nosaltres, hem pintat el símbol de la pau i hem escrit les paraules de les coses que ens fan sentir pau. Algunes de les coses que hem dit són: ballar, mirar les estrelles, estar amb la família, els amics i amigues, cantar, el sol, les abraçades, els massatges, la piscina, escoltar els ocells, l’escola…