Tret de sortida al projecte Patrimoniem l’Escola!

Aquest matí les nenes i els nens de cinquè hem fet la primera activitat del projecte que realitzarem aquest trimestre i ens endinsarà en la història de la nostra escola i el context socio-polític que ha viscut tots aquests anys. Son moltes les preguntes que ens fem: com eren les nenes i nens de fa 100 anys? Per què portaven bata? Quines assignatures feien? Estudiaven tots i totes juntes?

De moment, com a primera activitat, avui hem visitat l’Exposició per una educació en llibertat al CCM del Born. Ens hem posat en la pell de dues famílies ben diferents de la nostra ciutat, i hem viscut i descobert com van aprendre en les diferents èpoques des de principis del segle XX fins al final de la guerra civil, així com eren les seves vides.

Ens hem quedat amb més ganes de saber, veure i conèixer altres coses… Així que, us seguirem informant de les noves passes del nostre projecte!

Per veure fotografies d’aquesta visita, feu click aquí.