Compra de materials i plantes per a l’escola

La participació activa de les famílies comença a tenir-ne la recompensa; aquest any podem estar orgullosos de compartir que cada comissió té la possibilitat de demanar assessorament i eines per fer de l’escola un lloc cada dia més bonic per als seus fills i filles.

Aquí us deixem un resum de tot el que hem comprat aquest primer trimestre:

Llibres per a primària i infantil, amb temàtiques treballades amb els tutors i d’interès general per sumar a la biblioteca de l’escola.

També s’està treballant conjuntament amb l’equip educatiu de l’Escola Baixeras poder tenir en un futur una bibliotecària per accedir a activitats més específiques i d’informació valuosa.

Es van comprar 100 llibres nous, perquè sabem com n’és d’important tenir una varietat rica en material de lectura per continuar afavorint el bon aprenentatge.

Una càmera de fotos nova per a infantil.

Ja que infantil no comptava amb càmeres modernes, l’escola va sol·licitar comprar-ne una i finalment es va estrenar en les últimes activitats…

Plantes per continuar apostant pels nostres espais verds

Com que som una comunitat que cuida molt els nostres espais verds, apostem per seguir treballant la cura de les nostres plantes.

L’AFA va realitzar una compra de més de 1.000 € en plantes i serveis per mantenir la nostra escola sempre verda.