VIU LA VELA

Com ja sabeu, durant aquesta setmana, l’alumnat de 6è ha fet dues sortides relacionades amb el projecte Viu la Vela. L’Ajuntament de Barcelona vol apropar als infants i adolescents a esports relacionats amb el mar i la vela, per això, aprofitant la proximitat de la celebració de la Copa Amèrica, moltes escoles hem pogut gaudir d’aquest programa.

El passat dimecres, 14 de juny, vam anar al Reial Club Marítim de Barcelona i vam pujar a vaixells de vela. Les alumnes van aprendre a portar el timó i també van conèixer les parts principals de l’embarcació. El divendres, 16 de juny, vam anar, juntament amb altres escoles, a la festa de comiat de Viu la Vela, en aquest cas, al BISC (Barcelona International Sailing Center) i van dur a terme activitats a mar com el windsurf, paddle surf, caiac, sortides amb catamarà i altres a terra com el simulador de vela i l’skate.

Van ser unes sortides que van apropar a les alumnes a l’esport, el mar i a Barcelona. A la web trobareu les imatges d’aquests dos dies.