EXPOSICIÓ DEL PROJECTE DE FOTOGRAFIA

Hola famílies,

Aquesta setmana, tots els infants de l’escola Baixeras, han preparat l’exposició del projecte d’escola que han fet, el de fotografia. Concretament, les alumnes de cicle superior, han fet un recull de les activitats que hem anat fent durant el curs i organitzades per trimestres, han fet uns canvas amb explicacions i imatges. També han ensenyat una mostra de l’exposició d’Ugur Gallen, les caixes fosques, les cianotípies, les fotografies fetes amb les polaroids, visors, llibretes d’aprenentatge, entre d’altres. A continuació veieu un collage que engloba el resum de la nostra exposició. Aquesta, està exposada a l’escola, juntament amb els treballs dels altres cicles. A la web trobareu més imatges.