Petits Talents Científics (5è i 6è)

Hola famílies! Ja hem finalitzat un projecte més, el de l’evolució dels animals i com a producte final vam anar a exposar-lo davant d’altres escoles al CosmoCaixa. Ha estat un projecte on hem après moltes coses sobre l’evolució dels animals, nosaltres cicle superior ens… Llegeix més»

Tarda Literària amb famílies (5è i 6è)

Famílies, com ja sabeu, a més a més de celebrar tot l’alumnat de l’escola els Jocs Florals, també vam tenir la visita de quatre mares molt especials, que ens van venir a llegir uns contes a tot l’alumnat de cicle superior. Moltes gràcies per… Llegeix més»

Biblioteca Francesca Bonnemaison (6è)

Hola famílies, aquest any l’alumnat de sisè hem fet l’última visita a la nostra estimada biblioteca Francesca Bonnemaison. De nou, hem gaudit d’aquest espai ple de llibres i hem jugat plegades a un joc molt interessant d’animals invertebrats. Us deixem algunes fotografies perquè podeu… Llegeix més»

Sorpresa al Museu de l’escola

Avui anavem cap al terrat a fotografiar el cel blau intens per al projecte de meteorologia. Hem passat pel Museu i sense esperar’ns-ho hem descobert, tocat, observat i analitzat tota una col·lecció de fòssils. Resulta que fa més de cent anys que estan a l’escola!… Llegeix més»

Encontres de Petits Talents Científics al CosmoCaixa

Després de treballar durant setmanes les adaptacions al medi i l’evolució, hem compartit amb altres escoles les nostres investigacions i descobertes als Encontres de Petits Talents Científics al CosmoCaixa.
Set representants de 3r i 4t han presentat APORTA O ADAPTA’T. Han explicat tot allò que hem… Llegeix més»

5è s’orienta a la muntanya

Dijous, 04 d’abril, la classe de 5è va gaudir d’una jornada a la muntanya de Sant Pere Màrtir, posant en pràctica la seva orientació.
La classe es va dividir en quatre grups, dos de tres persones i els altres dos de quatre, cada grup era… Llegeix més»

Petits talents científics

Us heu preguntat mai com és que els cetacis són animals marins?
Tenen pulmons per respirar, són vivípars, mamen llet en néixer… I viuen al mar…
Ens endinsem en la Biologia i la Paleontologia per descobrir-ho.
Investiguem l’evolució i l’adaptació animal a l’entorn per trobar resposta al nostre… Llegeix més»

Sant Jordi

Hem celebrat els esperats Jocs Florals, hem fet l’intercanvi literari i hem visitat les parades de les nostres companyes i companys de segon i tercer cicle.
Un munt d’activitats dedicades a la cultura i la literatura que ens desperten amor per la lectura.
Narrativa infantil i… Llegeix més»