AVUI HEM FET EL DANSA ARA!

Ja que el curs passat no es va poder fer el Dansa Ara, aquest curs l’hem volgut reprendre i avui finalment, amb l’alumnat de 3r, l’hem dut a terme. Hem ballat 8 danses i ens ho hem passat genial. Pròximament trobareu més fotografies a la… Llegeix més»

PROJECTE IMAGINACIÓ

Hola famílies!
L’alumnat de 4t ja hem acabat el nostre primer projecte d’aquest any, la imaginació. Ha estat un projecte força complicat perquè és un tema molt abstracte, així i tot hem aconseguit respondre a les preguntes que ens vam plantejar, per fer-ho vam crear grups… Llegeix més»

Cicle mitjà i “el meu primer festival”

Hola famílies,
Aquesta setmana, l’alumnat de l’escola Baixeras ha celebrat “el meu primer festival”, un festival internacional de cinema per a nenes i nens que per primera vegada, s’ha dut a terme online a les escoles. Us volíem compartir l’experiència que hem viscut a cicle mitjà.… Llegeix més»

Famílies delegades

Aquí teniu el llistat de les famílies delegades de cada curs:

CURS

Joaquin J.R. Crisostomo
Ella… Llegeix més»

El meu primer festival

Comença aquesta setmana el festival de cinema “El meu primer festival”
Tota l’escola farem de crítics de cinema, visionarem uns curts i en farem una valoració.
Ja tenim el cinema a punt!

Apadrinem!

A cicle Superior hem reprès el contacte amb els fillols i filloles de primer de primària i amb l’alumnat de P5. Estem il·lusionades per retrobar-nos amb elles.
Aquest curs hem de mantenir les distàncies de seguretat, per això hem decidit comunicar-nos per carta i restablir la… Llegeix més»

Tenim drets, tenim llibertat!

Avui, 20 de novembre, és el Dia Universal dels Drets dels Infants i nosaltres, les alumnes de 3r, hem volgut dur a terme petites activitats per tal de celebrar el nostre dia. Hem escoltat cançons relacionades amb els nostres drets i també ens hem fet… Llegeix més»

Aprenem jugant!

Hola famílies!
Com bé sabem, jugant és quan s’aprenen millor les coses i és per això que a cicle mitjà, durant algunes estonetes que toca matemàtiques, optem per fer jocs matemàtics. Ens agrada jugar en equip, manipular, experimentar i sobretot, aprendre.
Us deixem una imatge per tal… Llegeix més»