Lectura del manifest del Dia Internacional per l’Eradicació de la Violència vers les Dones

Un any més, l’Ajuntament de Mollet ha donat suport al manifest en el qual s’ha expressat el rebuig més rotund a la violència contra les dones que encara es present a la nostra societat. A la lectura del manifest hi han participat alumnes de l’IES Mollet, Agrupació Escolar Anselm Clavé, IES Vicenç Plantada i IES Gallecs, les representants de l’Associació de Dones Àgora i Mollet Feminista, i membres del programa Aula Dona i del servei municipal SIAD. Un dels moments més emotius ha estat quan l’alumnat dels instituts ha col·locat uns murals, que han treballat dins del programa Estimar no fa mal, a la plaça Major.

La coordinadora de l’Àrea de Drets Socials, Ana María Díaz, ha llegit les darreres paraules del manifest en què es reconeix “la força, el coratge i la valentia de les dones, de les supervivents i de les que han estat assassinades, de les que han trencat el silenci i de les que lluiten dia a dia per fer-ho. El moviment feminista és imparable i la nostra sonoritat és la nostra força”. Si ens toquen a una, ens toquen a totes”.  El text ha estat consensuat per la Generalitat, les quatre diputacions catalanes, la Federació de Municipis de Catalunya i l’Associació Catalana de Municipis.

Font: Dia Internacional per l’Eradicació de la Violència vers les Dones