Activitat 2 (English) / 24-Març-2020 / Hangouts

Hello my students!!

A partir de demà començarem a fer classes online. Farem grups de 4 o 5 alumnes i ens comunicarem per la pàgina web Hangouts. D’aquesta manera, podrem resoldre els dubtes que tingueu dels exercicis i començar a avançar matèria. També, ens podrem veure les cares ja que fa molt que no ens veiem!!!

Per poder fer-ho, us he compartit un document al Drive on us podreu apuntar als diferents grups en el dia i l’hora que us vagi millor!

Per fer servir Hangouts, heu d’entrar a la pàgina https://hangouts.google.com/ i entrar amb el vostre correu de l’escola. És important que entreu des del Google Chrome. Una vegada heu entrat, només heu d’esperar que jo us truqui a l’hora de la classe que hem quedat.

See you soon!!!!