ACTIVITAT 24 (Matemàtiques) / 5-juny-2020 / Mates màgiques

Bon dia noies i nois!

Avui us faré uns trucs de màgia que, després, podreu fer als vostres familiars i amics si voleu!

El primer truc de màgia matemàtic que us faré serà aquest: ESCOLTA ATENTAMENT

1. Pensa un número e l’1 al 10
  2. Multiplica aquest número x9
  3. Suma els seus dos dígits, per exemple, si t’ha sortit 13: 1 + 3 = 4 (si t’ha sortit el 9, fes 0 + 9)
  4. Resta-li 2 a aquest número que t’ha sortit
  5. El número que t’ha sortit és………..

Ara us presento el segon truc de màgia matemàtic: ESCOLTEU ATENTAMENT i MIREU EL DOCUMENT per veure com s’escriuren les paraules i quantes lletres tenen

Un cop fets, els podeu fer a la gent que tingueu per casa o als amb els que us pugueu veure o fer vídeotrucada i, sabeu què? Podeu intentar trobar la solució al truc de màgia, ja veureu que si hi penseu, trobareu la solució i entendreu per què cada vegada passa igual.

* Si trobeu la solució, podeu enviar-m’ho al DRIVE explicant-me-la!

Feliç divendres i bona feina 🙂