ACTIVITAT 2 (Naturals) / 30-març-2020 / PREVENCIÓ D’ACCIDENTS

Las emociones influyen en la salud - Enric Corbera Institute

Hola de nou, nois i noies!

Com ja m’han informat, durant aquest trimestre heu treballat el tema de la SALUT a Naturals.

Heu après coses sobre l’alimentació saludable, segur que en sabeu moltes! També coses sobre la prevenció d’accidents.

És molt important tenir cura de la nostra salut i evitar situacions que puguin posar-la en risc. I vosaltres sabeu molt bé de quines maneres ho podem evitar, així que avui us proposem que completeu aquesta GRAELLA sobre com podem prevenir accidents al CARRER, a l’ESCOLA i a CASA. (Si no la podeu imprimir, podeu copiar-la a la llibreta)

Heu de pensar situacions en que la salut es pugui trobar en perill, situacions diferents pel carrer, l’escola i la casa, i escriure-les amb poques paraules a cada apartat.

Feliç dilluns i bona feina 🙂