ACTIVITAT 11 (Català) / 7-maig-2020 / Repassem verbs i conjugacions

Boooon dia nois i noies!

Avui repassarem els verbs i les tres conjugacions d’una manera una mica diferent.

Què hem de fer?

1. Escoltar aquesta CANÇÓ: “Caminem lluny” – Doctor Prats”

2. Un cop escoltada, obrir aquest DOCUMENT i tornar a escoltar la cançó llegint atentament la lletra

3. Subratllar totes les formes verbals que trobeu a la lletra de la cançó (en cas de no poder imprimir la lletra, no cal copiar-la, passeu al seguent pas)

4. Escriure en un full tots els INFINITIUS de les formes verbals que heu trobat (si hi ha verbs repetits, copiar-los només una vegada)

5. Obrir aquesta FITXA i classificar els verbs en INFINITIU segons la seva conjugació.

* Penjar la fitxa feta al DRIVE (a finals de setmana, igualment, us passaré el SOLUCIONARI)

Feliç dijous i bona feina 🙂